A Győri Audi ETO KC szerepe a fiatal szurkolók aktivizálásában: CSR marketing stratégiák elemzése

Tóth, Maja (2025) A Győri Audi ETO KC szerepe a fiatal szurkolók aktivizálásában: CSR marketing stratégiák elemzése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFOL-25_06.pdf] PDF
KFOL-25_06.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (754kB)

Absztrakt (kivonat)

Záró dolgozatomban egy kézilabda klub, a Győri Audi ETO KC szerepét vizsgál-tam a fiatal szurkolók aktivizálásában. Dolgozatomban bemutattam mi a CSR marketing és mik az általános céljai. Majd ezek után ismertettem, milyen generációs különbségek vannak a CSR megítélésében. A szakirodalmi háttér elemzése segítségül szolgált azon szempontok meghatározására, amelyet a gyakorlatban vizsgálni szükséges. Bemutattam a Győri Audi ETO KC történetét, tevékenységi körét és felépítését, ezekkel ismertetve, hogy a cég mivel foglalkozik és hol helyezkedik el. A továbbiakban szemléltetem, hogy a Győri Audi ETO KC a gyakorlatban milyen CSR marketing stratégiákat alkalmazott. Primer kvantitatív kutatás segítségével véleménykutatást végeztem az ETO szur-kolók körében. Kutatásom célja volt feltárni, hogy a különböző generációk milyen arányban, illetve milyen gyakorisággal járnak szurkolni a mérkőzésekre. Szerettem volna megtudni, hogy milyen egyéb aktivitás, foglalkozás vonzaná a fiatalokat a z arénába. Végezetül pedig megfogalmaztam végső véleményemet, a válaszok és saját tapasztalatom alapján.

Magyar cím

A Győri Audi ETO KC szerepe a fiatal szurkolók aktivizálásában: CSR marketing stratégiák elemzése

Angol cím

Győri Audi ETO KC's role in activating young fans: an analysis of CSR marketing strategies

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet

Szak

LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bednárik, Dr. Éva
egyetemi docens, Dr., Üzleti Tanulmányok Intézet

Helyi kari azonosító

KFOL-25/06

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Maja Tóth
Dátum: 18 Jún 2025 09:00
Utolsó módosítás: 18 Jún 2025 09:00
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/15252

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet