Sztaskó, Kira Fanni (2025) Középiskolai kötelező olvasmányok vizuális megjelenésének újragondolása. BA/BSc, Faipari Mérnöki és Kreatívipari Kar (2013-tól 2021.06.30-ig: Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Kar).
![]() |
PDF
FMK-62-2025-SZ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (26MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Z generációs középiskolások kötelező olvasmányokhoz való viszonyát vizsgálja, különös tekintettel a vizuális-kommunikációs és könyvtervezési szempontokra. A kutatás célja feltárni, miként befolyásolhatja a könyvek tipográfiája, borítója és grafikai arculata a diákok olvasási élményét és motivációját. A dolgozat alapját elméleti keret, piackutatás, primer kutatás és gyakorlati tervezési munka alkotja, amelynek eredményeként egy egységes arculatú, korszerű könyvsorozat koncepciója született meg, ami újraértelmezi a hazai kötelező olvasmányok vizuális megjelenését.
Magyar cím
Középiskolai kötelező olvasmányok vizuális megjelenésének újragondolása
Angol cím
Reimagining the Visual Design of Mandatory High School Literature
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
FMK - Kreatívipari Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
FMK-62-2025-SZ
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kira Sztaskó |
Dátum: | 13 Máj 2025 07:48 |
Utolsó módosítás: | 13 Máj 2025 07:48 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/15197 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |