Hofmann, Tamás (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
![]() |
PDF
Hofmann Tamás - Portfólió.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Tanári portfóliómban a 8/2013. (I. 30.) EMMI rendeletben rögzített nyolc tanári kompetencia mentén bemutatom, hogyan építettem be a pedagógusképzés során szerzett tudást és tapasztalatokat a tanítási gyakorlatomba. A munkám célja nem csupán saját fejlődésem bemutatása, hanem az eddigi tanári pályám egyfajta összegzése, az oktatás szerepének és céljainak kritikus vizsgálata. Módszerem reflektív önvizsgálat, tapasztalati összevetés, valamint a gyakorlatokon tett megfigyelések elemzése. A képzés során szerzett új nézőpontok megerősítettek abban, hogy a pedagógus személyisége meghatározóbb, mint bármely technikai eszköz vagy módszer. Következtetésem, hogy az oktatás valódi reformja a pedagógus társadalmi megbecsülésének és terhelésének újragondolásán, valamint nemzetközi jó gyakorlatok adaptálásán múlik. A tanítás nem pusztán szakma, hanem hivatás, amely valódi értelmiségi elkötelezettséget és személyes hitelességet igényel.
Magyar cím
Portfólió
Angol cím
Portfolio
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Portfólió |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Tamás Hofmann |
Dátum: | 23 Jún 2025 13:00 |
Utolsó módosítás: | 23 Jún 2025 13:00 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/15011 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |