Modori, Barbara (2025) A kiscsoportos úszásoktatás szociális előnyei az óvodáskorú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
![]() |
PDF
Modori Barbara -A kiscsoportos úszásoktatás szociális előnyei az óvodáskorú gyermekeknél-szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (827kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom célja, hogy bebizonyítsam, hogy akik részt vettek kiscsoportos úszásoktatásban az óvoda-iskola átmenetben, azok könnyebben beilleszkedtek az első osztályba a szociális készségek tekintetében, mint azok akik nem tanultak úszni ezen időszakban.A kutatásomat kérdőíves módszerrel hajtottam végre, amit személyesen az uszodában töltöttek ki az egyesületünkben úszni tanuló gyermekek szülei.A kérdőívet két csoportra osztottam.Az egyes csoportba tartoztak azok a gyermekek,akik tanultak úszni az óvoda-iskola átmenetben.A kettes csoportba tartoztak azok a gyermekek,akik nem úsztak ebben az átmeneti időszakban.A hipotéziseim közül négyből három beigazolódott, így elmondható, hogy a kiscsoportos úszásoktatás óvodás korban pozitívan hat a gyermekek személyiségfejlődésére és az első osztályba való beilleszkedésre.
Magyar cím
A kiscsoportos úszásoktatás szociális előnyei az óvodáskorú gyermekeknél
Angol cím
The Social Benefits of Small Group Swimming Lessons for Preschool Children
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Barbara Modori |
Dátum: | 15 Júl 2025 05:11 |
Utolsó módosítás: | 15 Júl 2025 05:11 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14953 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |