Szarvas, Mónika (2025) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja egy általános iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
![]() |
PDF
Szarvas Mónika Szakdolgozat Gyógypedagógia szak ZK46KK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (625kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja, hogy bemutassam mit jelent az integrált oktatás nevelés, kire vonatkozik és , hogy milyen feltételeknek kell megfelelnie az intézményeknek, hogy minél sikeresebben valósuljon meg az integrált oktatás. Kutatásom a sajátos nevelési igényű tanulók együttneveléséről, az integráció előnyeiről ad tájékoztatást. Elsődleges célom, hogy jobban megértsem, hogyan hat az integrált oktatási forma a sajátos nevelési igényű gyermekek tanulására, fejlődésére és szociális beilleszkedésére. Az integráló általános iskola pedagógusai online kérdőív kitöltésével segítették munkámat. A kutatás a kérdőívek kielemzéséből, interjú válaszaiból és megfigyelések kielemzéséből épült fel.
Magyar cím
Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja egy általános iskolában
Angol cím
Integration of pupils with special educational needs in an elementary school
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Mónika Szarvas |
Dátum: | 23 Jún 2025 11:41 |
Utolsó módosítás: | 23 Jún 2025 11:41 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14927 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |