Eszközös és eszköz nélküli testnevelés tevékenység tervezése az óvodában

Vérti, Kitti (2025) Eszközös és eszköz nélküli testnevelés tevékenység tervezése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Vérti Kitti-Eszközös és eszköz nélküli testnevelés tevékenység tervezése az óvodában-Szakdolgozat.pdf] PDF
Vérti Kitti-Eszközös és eszköz nélküli testnevelés tevékenység tervezése az óvodában-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája: az eszközös és eszköz nélküli testnevelés tevékenység tervezése az óvodában. A mai felgyorsult világban kevés idő jut a testmozgásra, az egészséges életmód megalapozására. A nevelők fontos feladata intézményes kereteken belül a mozgásszükséglet kielégítése, a mozgásra való motiválás. Erre van lehetőség az óvodában a testnevelés foglalkozásokon. Kutatásomban azt vizsgáltam, hogy milyen foglalkozásokat tartanak az óvodapedagógusok. Milyen játékokat, eszközöket részesítenek előnyben. A játékoknál mennyire meghatározóak a gyerekek, a csoport összetétele. Hipotéziseim pozitív kutatási eredménnyel zárultak. A pedagógusok törekednek a színes, kreatív, motiváló foglalkozások megtartására, tervezésére, melyben a gyerekek képességei is teret kapnak.

Magyar cím

Eszközös és eszköz nélküli testnevelés tevékenység tervezése az óvodában

Angol cím

Planning physical education activities with and without equipment in kindergarten

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Reiner, Dóra
Tanársegéd

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Kitti Vérti
Dátum: 15 Júl 2025 05:49
Utolsó módosítás: 15 Júl 2025 05:49
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14727

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet