Óvodáskorú gyermekek digitális mesefogyasztása

Erdősi, Virág Viktória (2025) Óvodáskorú gyermekek digitális mesefogyasztása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Erdősi Virág Viktória - Óvodáskorú gyermekek digitális mesefogyasztása - szakdolgozat.pdf] PDF
Erdősi Virág Viktória - Óvodáskorú gyermekek digitális mesefogyasztása - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az óvodáskorú gyermekek digitális mesefogyasztása. A mese létfontosságú a gyermekek fejlődése szempontjából, ezért is fontos, hogy a mai felgyorsult világban is napi rendszerességgel halljanak a gyermekek mesét akár a szülőtől, vagy pedagógustól. Egyre népszerűbbek a gyermekek körében a digitalizált mesék, IKT-eszközök. Szakdolgozatomban a kérdőíves, kikérdezős módszert választottam, amit óvodáskorú gyermekek szülei tölthettek ki, hiszen ők ismerik legjobban gyermekeiket, ismerik szokásaikat. Az anonimitás lehetőségével a szülők többsége őszintén bevallotta gyermeke digitális mesefogyasztását. A kutatás eredményeként kiderült, hogy a mostani óvodások többsége akár napi, de legalább heti rendszerességgel jut IKT-eszközhöz, digitális meséhez, és életének fontos részét képezi.

Magyar cím

Óvodáskorú gyermekek digitális mesefogyasztása

Angol cím

Digital Fairy Tale Consumption in Early Childhood

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kuslicsné Kloiber, Alexandra
tanársegéd

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Virág Erdősi
Dátum: 18 Júl 2025 06:15
Utolsó módosítás: 18 Júl 2025 06:15
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14716

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet