Pető, Eszter (2025) A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
![]() |
PDF
Pető Eszter_aky4tm_csecsemő-és kisgyermeknevelő BA_2025..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A zene már a magzati kortól kezdve jelentős hatással van a gyermek fejlődésére legyen szó az érzelmi biztonságról, a kötődésről, a kognitív képességekről vagy az önkifejezés formálódásáról. A Kodály-, Kokas- és Forrai-módszer mind olyan komplex pedagógiai eszköztárat kínálnak, amelyek a zene élményszerű, játékos és közösségi megtapasztalásán keresztül támogatják a fejlődést. A zenebölcsődei foglalkozások nemcsak zenei készségeket fejlesztenek, hanem szociális és érzelmi téren is kiemelt szerepet töltenek be.
Magyar cím
A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása
Angol cím
The promoting effects of music nursery school
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Eszter Pető |
Dátum: | 15 Júl 2025 05:15 |
Utolsó módosítás: | 15 Júl 2025 05:15 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14624 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |