A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása

Pető, Eszter (2025) A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Pető Eszter_aky4tm_csecsemő-és kisgyermeknevelő BA_2025..pdf] PDF
Pető Eszter_aky4tm_csecsemő-és kisgyermeknevelő BA_2025..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A zene már a magzati kortól kezdve jelentős hatással van a gyermek fejlődésére legyen szó az érzelmi biztonságról, a kötődésről, a kognitív képességekről vagy az önkifejezés formálódásáról. A Kodály-, Kokas- és Forrai-módszer mind olyan komplex pedagógiai eszköztárat kínálnak, amelyek a zene élményszerű, játékos és közösségi megtapasztalásán keresztül támogatják a fejlődést. A zenebölcsődei foglalkozások nemcsak zenei készségeket fejlesztenek, hanem szociális és érzelmi téren is kiemelt szerepet töltenek be.

Magyar cím

A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása

Angol cím

The promoting effects of music nursery school

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet

Szak

BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Révészné Pálfi, Krisztina
Művésztanár

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Eszter Pető
Dátum: 15 Júl 2025 05:15
Utolsó módosítás: 15 Júl 2025 05:15
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/14624

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet