A sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. A soproni többségi általános iskolák integrációs feltételrendszerének érvényesülése az intézményvezetők és pedagógusok attitűdje alapján + Portfólió

Mendéné Lajtai, Krisztina (2016) A sajátos nevelési igényű gyermekek intézményes integrációja. A soproni többségi általános iskolák integrációs feltételrendszerének érvényesülése az intézményvezetők és pedagógusok attitűdje alapján + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT KÉSZ.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT KÉSZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of PORTFÓLIÓ.pdf] PDF
PORTFÓLIÓ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 1 Január 2031

Download (3MB)

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Pedagógiatanár (MA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zsubrits, Attila
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Varga, László
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Csaba Horváth
Dátum: 21 Jan 2016 17:18
Utolsó módosítás: 20 Szep 2023 10:57
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1390

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet