Borbély, Ella (2024) Drámapedagógiai módszerekkel támogatott erdőpedagógiai foglalkozások. BA/BSc, Erdőmérnöki Kar.
![]() |
PDF
BorbélyElla2024.pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom bevezetésében rámutatok arra, hogy nagyon fontosnak tartom, hogy a gyermekek sok időt töltsenek a természetben, mivel a családok szabadidejükben - amiből egyre kevesebb van – nagyon nehezen mozdulnak ki a négyfal közül. Így a természet megismerésének feladata, megszerettetése ránk vár, pedagógusokra, ahol ez a családi nevelésből kimarad. Ehhez új, játékos módszerekre van szükség. A drámapedagógia elméleti háttere után párhuzamot vontam a dráma – és erdőpedagógia között. Azonos célokat, feladatokat tudtam felsorakoztatni a két módszer között. Kérdőívet szerkesztettem óvodapedagógusoknak, és erdőgazdaságoknak. A kérdések segítségével olyan információkhoz jutottam, melyek segítségével tovább tudtam lépni a dolgozatom megírásában. 3 drámapedagógiai foglalkozást terveztem, 3 témakörben, melyhez hozzárendeltem az erdőpedagógiát. Dolgozatom végén javaslatot tettem arra, hogy az erdei iskolákban milyen módszertani megújulásra lenne szükség.
Magyar cím
Drámapedagógiai módszerekkel támogatott erdőpedagógiai foglalkozások
Angol cím
Forest pedagogy sessions supported by drama pedagogic methods
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ella Borbély |
Dátum: | 09 Dec 2024 09:00 |
Utolsó módosítás: | 23 Szep 2025 14:32 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13488 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |