Csuka, Kitti (2024) Vásárlási attitűdök vizsgálata online és offline történő vásárlás során, valamint elégedettségük felmérése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-24_02.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban egy parti kellékekkel, ajándéktárgyakkal, dekorációval és gravírozással foglalkozó céget a Herballon Kft. választottam. Azon belül is a kiskereskedelmi egység tevékenységeit, mint például az áruválasztékának tervezési és beszerzési folyamata, értékesítés online és offline, vásárlói elégedettség felmérését, valamint az ehhez kapcsolódó értékesítési feladatokat végeztem el a gyakorlatom során. Dolgozatomban bemutatom a fogyasztók vásárlási attitűdjeit a vásárlások során, valamint az ezeket befolyásoló gazdasági helyzetek is, amelyek az elmúlt évek során rendkívül nagy szerepet töltöttek be a vásárlók életében. A szakirodalmi háttér elemzése után bemutatom gyakorlati helyem cégtörténetét, továbbá foglalkozásukat is, melynél részletesebben szemléltetem üzleteiket és szolgáltatásaikat. Primer kérdőíves kutatásom segítségével megvizsgálom azt, hogy mennyire elégedettek a cégnek az áraival, illetve, hogy milyen árszintet képviselnek hasonló ajándéktárgyat értékesítő cégekhez képest. Mindezek mellett egyéb szokásaik felmérésében, mint például, hogy melyik termékeket részesítik előnyben, milyen módon vásárolnak vagy vásárolnának szívesebben. A kapott válaszokból szeretném kiismerni mire gondol a vásárló, amikor a Herballon üzletében vásárol. Ezen kutatás alapján egyfajta segítséget is tudok nyújtani a cég eredményesebb működéséhez. Kérdőívem elemzését követően a felállított 3 kérdésem helytállóságát fogom igazolni. Végső soron egy összefoglaló segítségével összesítem a dolgozatban olvasottakat.
Magyar cím
Vásárlási attitűdök vizsgálata online és offline történő vásárlás során, valamint elégedettségük felmérése
Angol cím
Investigate their shopping attitudes when shopping online and offline and assess their satisfaction
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-24/02
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kitti Csuka |
Dátum: | 27 Jún 2024 09:21 |
Utolsó módosítás: | 27 Jún 2024 09:21 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13150 |
Actions (login required)
Tétel nézet |