Horváth, Dominika (2024) Az online marketingeszközök adta lehetőségek, amelyek hozzájárulnak a kis- és közép-vállalkozások növekedéséhez. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-24_04.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban egy online marketinggel foglalkozó cégre esett a választásom, amely a Pallas Communications Reklámügynökség Kft. Így a záródolgozatom témája is az online marketing témára fókuszál. Az online marketingen belül pedig a Tiktok videók készítése és szerkesztése, linképítés, keresőoptimalizálás, közösségi média oldalakra posztok készítése és hirdetése, a leadek-et az-azaz érdeklődőket hogyan tudjuk vásárlóvá tenni valamint, telemarketing és e-mail marketing ajánlatok készítése voltak a feladata-im. A dolgozatomban bemutatom az internet elterjedtségét, majd ezt követően kitérek az online marketing résztvevőire, ugyanis fontos szerepük van az online marketingben. To-vábbá bemutatom a lényegesebb online marketingkommunikációs eszközöket, amelyek elengedhetetlenek és fontos szerepet töltenek be a vállalkozások marketingjénél. A szak-irodalmi háttér feldolgozása után áttérek a gyakorlati helyen cégtörténetének bemutatásá-ra, valamint arra, hogy mivel is foglalkozik a cég. Primer kutatásomhoz készített kérdőívem segítségével pedig megvizsgálom, hogy milyen véleménnyel vannak az emberek a közösségi médiáról és annak használatáról. Ezek mellett pedig megvizsgálom, hogy mennyire fontos az embereknek az, hogy a vál-lalkozások aktívak legyenek a közösségi média felületein. A kapott válaszok elemzéséből pedig szeretném megtudni, hogy a vállalkozásoknak megéri-e közösségi média felületein jelen lenni, vagy a weboldal többet jelent az érdeklődők számára. Kérdőívem elemzése után pedig a feltett kutatási kérdéseim helytállóságát fogom igazolni és kiértékelni. A dolgozatom végén pedig egy rövidebb összefoglalóval összesítem a dolgozatban olvasottakat.
Magyar cím
Az online marketingeszközök adta lehetőségek, amelyek hozzájárulnak a kis- és közép-vállalkozások növekedéséhez
Angol cím
The opportunities offered by online marketing tools that contribute tot he growth of small and medium sized enterprises
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFON-24/04
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Dominika Horváth |
Dátum: | 27 Jún 2024 09:21 |
Utolsó módosítás: | 27 Jún 2024 09:21 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13145 |
Actions (login required)
Tétel nézet |