Kiss, Rozália (2024) A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ez a mű legutolsó verziója.
PDF
Kiss Rozália, A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül. Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az óvodáskorú gyermek világlátása egyedi gondolkodásmódjuknak megfelelően csodás elemekkel van gazdagítva, ez adja érdekességének okát. A gyermek fő tevékenysége a játék, segítségével letükrözi a körülötte zajló világot.Emellett a mesék és a vizualitás is olyan önkifejezésre is alkalmas eszköz, melyek a kisgyermek életének szerves részét alkotják. Ennek okán végeztem kutatásomat, melyben az 5-7 éves gyermekek világlátásába próbáltam betekintést nyerni rajzaikon keresztül. Önálló empirikus kutatásom során a résztvevő gyermekek rajzait elemezve és a hozzá fűzött rövid interjú segítségével állítottam össze dolgozatomat.
Magyar cím
A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül
Angol cím
Understanding the personality of children through analysis of fairy tail drawings in preschool-aged children
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Rozália Kiss |
Dátum: | 17 Szep 2024 08:56 |
Utolsó módosítás: | 17 Szep 2024 08:56 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12950 |
Az archívumban megtalálható verziók
-
A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül. (deposited 13 Szep 2024 08:47)
- A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül. (deposited 17 Szep 2024 08:56) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |