A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül

Kiss, Rozália (2024) A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Figyelmeztetés
A múnek van frissebb verziója; lásd itt
[thumbnail of Szakdolgozat, Kiss Rozália, F6TS5J.pdf] PDF
Szakdolgozat, Kiss Rozália, F6TS5J.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az óvodáskorú gyermek világlátása egyedi gondolkodásmódjuknak megfelelően csodás elemekkel van gazdagítva, ez adja érdekességének okát. A gyermek fő tevékenysége a játék, segítségével letükrözi a körülötte zajló világot.Emellett a mesék és a vizualitás is olyan önkifejezésre is alkalmas eszköz, melyek a kisgyermek életének szerves részét alkotják. Ennek okán végeztem kutatásomat, melyben az 5-7 éves gyermekek világlátásába próbáltam betekintést nyerni rajzaikon keresztül. Önálló empirikus kutatásom során a résztvevő gyermekek rajzait elemezve és a hozzá fűzött rövid interjú segítségével állítottam össze dolgozatomat.

Magyar cím

A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül

Angol cím

Understanding the personality of children through analysis of fairy tail drawings in preschool-aged children

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zsubrits, Dr. Attila
PhD., egyetemi docens

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Rozália Kiss
Dátum: 13 Szep 2024 08:47
Utolsó módosítás: 13 Szep 2024 08:47
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12949

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet