Az érzelmi intelligencia fejlesztése óvodáskorban ének-zenei foglalkozásokkal

Komjáti, Katalin Mária (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztése óvodáskorban ének-zenei foglalkozásokkal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_KomjátiKatalinMária_KDLV3E.pdf] PDF
Szakdolgozat_KomjátiKatalinMária_KDLV3E.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban azt fejtettem ki, hogy az óvodás gyermekek érzelmi intelligenciájára milyen hatással vannak az óvodai foglalkozások. Az óvodai foglalkozások közül leginkább az ének-zenei foglalkozások hatását vizsgáltam. A kutatásom két fő részből tevődött össze. A primer kutatásom egy foglalkozássorozat és annak megfigyelhető hatásai voltak. A szekunder kutatásom pedig egy óvodapedagógusok által kitöltött kérdőív volt. Melyben arra kerestem a választ, hogy ők milyen változást tapasztaltak a gyermekek érzelmi fejlődésében a saját ének-zenei foglalkozásaik során.

Magyar cím

Az érzelmi intelligencia fejlesztése óvodáskorban ének-zenei foglalkozásokkal

Angol cím

Development of emotional intelligence in preschool age with singing and music sessions

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Révész, József
tanársegéd

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Katalin Mária Komjáti
Dátum: 28 Jún 2024 08:11
Utolsó módosítás: 28 Jún 2024 08:11
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12884

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet