Péterfi, Márk Károly (2015) Márkajelzések jelentősége a marketingben. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KNL-16_05.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
Márkajelzések jelentősége a marketingben
Angol cím
The importance of trademarks in marketing
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Mérnök-közgazdász szakirányú továbbképzés (főiskolai) (PG)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Helyi kari azonosító
KNL-16/05
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Márk Károly Péterfi |
Dátum: | 26 Jan 2016 11:24 |
Utolsó módosítás: | 14 Szep 2023 10:31 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1276 |
Actions (login required)
Tétel nézet |