Farkas-Kovács, Edina Krisztina (2024) Óvodáskorú gyermekek természeti környezetben való nevelésének vizsgálata Magyarországon, külföldi kitekintéssel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Szakdolgozat Farkas-Kovács Edina Krisztina Q3N9LO.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Számos külföldi tanulmány beszámol róla, hogy a jelenkor gyermekeinek ugyan annyi időt kell eltölteni a szabadban, amennyit nagyszülőik eltöltöttek, mert a szabad levegőn való tartózkodás pozitív hozadékai mellett a megszűnő helyes kapcsolódás komoly neurológiai fejlődési rendellenességekhez vezethet. Úgy gondolom az érdek kettős, természeti környezetünk és a jövő nemzedékeinek védelme érdekében is nagyon fontos, hogy gyermekeink elegendő minőségi időt töltsenek el a szabadban. Egyre inkább elfogadott a tény, hogy a természet szeretetre, tudatosságra nevelést nem lehet elég korán elkezdnünk. Dolgozatomban az óvodáskorú gyermekek természeti környezetben való nevelését vizsgáltam, ezen belül a skandináv eredetű erdei óvoda típus Magyarországon való megvalósulását, megvalósulási lehetőségeit különböző kutatási módszerek segítségével.
Magyar cím
Óvodáskorú gyermekek természeti környezetben való nevelésének vizsgálata Magyarországon, külföldi kitekintéssel
Angol cím
Investigating early childhood education in the natural environment in Hungary and abroad
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Társadalom-, Szociális és Kommunikációtudományok Intézete
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Diplomadolgozat (BA/BSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Edina Farkas-Kovács |
Dátum: | 18 Okt 2024 07:21 |
Utolsó módosítás: | 18 Okt 2024 07:21 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12692 |
Actions (login required)
Tétel nézet |