Fajkusz, Lili (2024) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése többségi gyermekekkel az óvodában: Győr város integrációs tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Fajkusz Lili-Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése többségi gyermekekkel az óvodában-szakdolgozat.pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (615kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Győr városában élő sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációját vizsgálom. Az olvasott szakirodalom segítségével összefoglalom a fogyatékosság, a sajátos nevelési igény, az integráció fogalmát, a sajátos nevelési igényű gyermekek jogait, nevelésük lehetőségeit, az Óvodai Nevelés Országos Alapprogramját, mint nevelési irányelvet. Kutatásom célja, annak feltérképezése, hogy Győr városában hogyan működik a sajátos nevelési igényű gyermekek együttnevelése, adottak-e a tárgyi és személyi feltételek, valamint ezen feltételeket összehasonlítom az önkormányzat által működtetett és nem az önkormányzat fenntartásában lévő óvodákban.
Magyar cím
Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése többségi gyermekekkel az óvodában: Győr város integrációs tevékenységének vizsgálata
Angol cím
Integration of preschool children with special needs among neurotypical children: Examination of integration activities in Győr
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Lili Fajkusz |
Dátum: | 17 Szep 2024 08:42 |
Utolsó módosítás: | 17 Szep 2024 08:42 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12520 |
Actions (login required)
Tétel nézet |