Grózinger, Enikő (2015) A Lotus Therme Hotel & Spa PR tevékenysége. Other, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
záródolgozat..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (516kB) |
Abstract
Tanulmányom tárgyául Hévíz egyetlen ötcsillagos szállodájának, a Lotus Therme Hotel & Spa PR tevékenységének vizsgálatát választottam. A szálloda már középiskolás koromban „ámulatba” ejtett, amikor egy egynapos szakmai kirándulás keretében házlátogatást tettünk az osztállyal az akkor már 5 csillagos hévízi hotelben. Kutatómunkám során kíváncsi voltam, hogy egy ekkora szálloda milyen szervezetekkel állhat kapcsolatban, az azokkal folytatott kommunikációt milyen módon szervezi. Miként képes elérni, hogy ne csak a vendégei, hanem az alkalmazottai is jól érezzék magukat a szállodában. Lényegében a szálloda és környezete, valamint a vezetőség és a munkatársak közötti kommunikáció szervezésének folyamatára voltam kíváncsi. Mivel a szakmai gyakorlatomat is ebben a szállodában töltöttem, rálátásom nyílt arra, hogy mekkora szerepe van a házon belüli folyamatok összhangjának ahhoz, hogy az egész szállodai arculat egységes és kiegyensúlyozott legyen a vendégek számára. Arra a kérdésre is kerestem a választ, hogy hogyan kommunikál a szálloda, mint jól működő szervezet célcsoportjaival a bizalom és a pozitív image megteremtése érdekében. Igyekeztem utánajárni még a Lotus Hotelben dolgozók híres vendégszeretetének és azoknak a további egyedi jellemzőknek, amik miatt a szálloda hatalmas törzsvendégkörével büszkélkedhet. Dolgozatomban a külső PR kapcsolatok összegyűjtésére a marketing részleg vezetője volt segítségemre, aki kérdéseimre készségesen válaszolt. A belső PR eszközökkel a gyakorlatom ideje alatt szinte minden nap kapcsolatban voltam, így kigyűjtésük nem okozott nehézségeket. Szakdolgozatom összefoglalással, majd következtetésekkel és javaslatokkal zárom. Végeredményben a szakdolgozat kiváló lehetőséget biztosított arra, hogy egy olyan gyakorlati munkát hozzak létre, amelyben kamatoztatni tudtam az egyetemi képzés során megszerzett tudásomat.
Hungarian Title
A Lotus Therme Hotel & Spa PR tevékenysége
English Title
PR Activity of Lotus Therme Hotel & Spa
Institution
University of West Hungary
Faculty
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Institute/Establishment/Department
x - ARCHIV KTK - Vezetés-szervezési és Marketing Intézet (megszűnt: 2015.06.30.)
Specialization
LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Supervisor(s)
Item Type: | Záródolgozat - Final Essay |
---|---|
Depositing User: | Enikő Grózinger |
Date Deposited: | 21 Jul 2015 07:54 |
Last Modified: | 02 Mar 2023 07:31 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/125 |
Actions (login required)
View Item |