Dabronaki, Szellő (2024) Az erdőpedagógia és meseterápia kombinált hatása a személyiség és lelki egészség fejlődésére a harmónia elmélet tükrében. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.
PDF
DabronakiSzello2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat első felét alkotó elméleti részben a szakirodalmakat felhasználva bemutatásra kerül a meseterápia és erdőpedagógia közös céljai, valamint, hogy ezen közös célok mentén, hogyan kombinálható a két módszer úgy, hogy egymást még hatékonyabbá tegyék. Kifejtésre kerül továbbá, hogy a személyiség aktív fejlesztése, a testi-lelki egészség, valamint az egyén harmonikus kapcsolata önmagával milyen összefüggésben van a környezettudatos magatartás kialakulásával. A dolgozat második felét a fentiek alapján kidolgozott kombinált tábortervezet alkotja.
Magyar cím
Az erdőpedagógia és meseterápia kombinált hatása a személyiség és lelki egészség fejlődésére a harmónia elmélet tükrében
Angol cím
The combinated effect of forest pedagogy and fairy tale therapy on the development of personality and mental helth in the light of the theory of harmony
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szellő Dabronaki |
Dátum: | 12 Júl 2024 09:22 |
Utolsó módosítás: | 12 Júl 2024 09:22 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12475 |
Actions (login required)
Tétel nézet |