Az erdőpedagógia és meseterápia kombinált hatása a személyiség és lelki egészség fejlődésére a harmónia elmélet tükrében

Dabronaki, Szellő (2024) Az erdőpedagógia és meseterápia kombinált hatása a személyiség és lelki egészség fejlődésére a harmónia elmélet tükrében. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.

[thumbnail of DabronakiSzello2024.pdf] PDF
DabronakiSzello2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat első felét alkotó elméleti részben a szakirodalmakat felhasználva bemutatásra kerül a meseterápia és erdőpedagógia közös céljai, valamint, hogy ezen közös célok mentén, hogyan kombinálható a két módszer úgy, hogy egymást még hatékonyabbá tegyék. Kifejtésre kerül továbbá, hogy a személyiség aktív fejlesztése, a testi-lelki egészség, valamint az egyén harmonikus kapcsolata önmagával milyen összefüggésben van a környezettudatos magatartás kialakulásával. A dolgozat második felét a fentiek alapján kidolgozott kombinált tábortervezet alkotja.

Magyar cím

Az erdőpedagógia és meseterápia kombinált hatása a személyiség és lelki egészség fejlődésére a harmónia elmélet tükrében

Angol cím

The combinated effect of forest pedagogy and fairy tale therapy on the development of personality and mental helth in the light of the theory of harmony

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Varga, Rita
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Szellő Dabronaki
Dátum: 12 Júl 2024 09:22
Utolsó módosítás: 12 Júl 2024 09:22
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/12475

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet