Horváth, Kriszti (2023) Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Horváth Kriszti - Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében - szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (803kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat az érzelmi intelligencia művészeti eszközökkel, azon belül a zenével és az irodalommal való fejlesztéséről írtam. Külön fejezetet szenteltem az okoseszközök káros hatásának az EQ fejlesztésére. Dolgozatom első felében a témában releváns szakirodalmakat mutattam be. Második felében online kérdőív módszerével végzett saját kutatásomat összegeztem, melyet szülők és kisgyermeknevelők körében végeztem. A kérdőívekben a 0 és 3 év közötti gyermekek érzelmi intelligenciáját igyekeztem felmérni. A szülők esetében azokra a módszerekre voltam kíváncsi, amiket gyermekeik érzelmi fejlesztése érdekében tesznek, valamint okoseszköz használati szokásaikra. A kisgyermeknevelők kérdőívében pedig bölcsődei tapasztalataikat mértem fel a témában.
Magyar cím
Az érzelmi intelligencia fejlesztése a zene és az irodalom tükrében
Angol cím
The development of emotional intelligence in the light music and literature
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kriszti Horváth |
Dátum: | 15 Jún 2023 11:39 |
Utolsó módosítás: | 15 Jún 2023 11:39 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/11110 |
Actions (login required)
Tétel nézet |