A vámospércsi Farkasvölgye Vadásztársaság marketing tevékenységének az elemzése

Mán Ede Balázs, (2015) A vámospércsi Farkasvölgye Vadásztársaság marketing tevékenységének az elemzése. BA/BSc, Erdőmérnöki Kar.

[img] PDF
Man_Ede_szakdolg.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (549Kb)

Abstract

A dolgozatban bemutatásra kerül a társaság általános leírása, ökológiai, vadgazdálkodási és turisztikai tulajdonságai. Ezután a marketingeszközökről beszélek általánosan, majd a tár-saság marketing aktíváiról. Végül elemzésre kerül a társaság marketing tevékenysége és néhány ajánlás a marketingtevékenységek fejlesztésére. In this thesis, I’m going to introduce the general description of the association, ecological traits, hunting and related services and tourism. After this, I will talk about marketing tools in general, and the marketing assets of the association. Lastly, I will analyse the marketing activities of the association, I will make an offer for the development of some of these ac-tivities.

Angol cím

Analysis of the Marketing Activities of Farkasvölgye Hunting Association in Vámospércs

Institution

Nyugat-magyarországi Egyetem

Faculty

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet

Specialization

UNSPECIFIED

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Stark Magdolna, dr egyetemi docensUNSPECIFIED
Szendrei László, dr egyetemi adjunktusUNSPECIFIED

Item Type: Szakdolgozat
Depositing User: Tompáné Székely Zsófia
Date Deposited: 2015. Nov. 23. 12:21
Last Modified: 2015. Nov. 23. 12:21
URI: http://diploma.nyme.hu/id/eprint/1094

Actions (login required)

View Item View Item