A vámospércsi Farkasvölgye Vadásztársaság marketing tevékenységének az elemzése

Mán, Ede Balázs (2015) A vámospércsi Farkasvölgye Vadásztársaság marketing tevékenységének az elemzése. BA/BSc, Erdőmérnöki Kar.

[thumbnail of Man_Ede_szakdolg.pdf] PDF
Man_Ede_szakdolg.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (562kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban bemutatásra kerül a társaság általános leírása, ökológiai, vadgazdálkodási és turisztikai tulajdonságai. Ezután a marketingeszközökről beszélek általánosan, majd a tár-saság marketing aktíváiról. Végül elemzésre kerül a társaság marketing tevékenysége és néhány ajánlás a marketingtevékenységek fejlesztésére. In this thesis, I’m going to introduce the general description of the association, ecological traits, hunting and related services and tourism. After this, I will talk about marketing tools in general, and the marketing assets of the association. Lastly, I will analyse the marketing activities of the association, I will make an offer for the development of some of these ac-tivities.

Angol cím

Analysis of the Marketing Activities of Farkasvölgye Hunting Association in Vámospércs

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Erdőmérnöki Kar

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet (megszűnt: 2020. dec. 31.)

Szak

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Stark, Magdolna
egyetemi docens
NEM RÉSZLETEZETT
Szendrei, László
egyetemi adjunktus
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Felhasználók 7 nem található.
Dátum: 23 Nov 2015 12:21
Utolsó módosítás: 18 Szep 2023 11:01
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1094

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet