Mán, Ede Balázs (2015) A vámospércsi Farkasvölgye Vadásztársaság marketing tevékenységének az elemzése. BA/BSc, Erdőmérnöki Kar.
PDF
Man_Ede_szakdolg.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (562kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban bemutatásra kerül a társaság általános leírása, ökológiai, vadgazdálkodási és turisztikai tulajdonságai. Ezután a marketingeszközökről beszélek általánosan, majd a tár-saság marketing aktíváiról. Végül elemzésre kerül a társaság marketing tevékenysége és néhány ajánlás a marketingtevékenységek fejlesztésére. In this thesis, I’m going to introduce the general description of the association, ecological traits, hunting and related services and tourism. After this, I will talk about marketing tools in general, and the marketing assets of the association. Lastly, I will analyse the marketing activities of the association, I will make an offer for the development of some of these ac-tivities.
Angol cím
Analysis of the Marketing Activities of Farkasvölgye Hunting Association in Vámospércs
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet (megszűnt: 2020. dec. 31.)
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 7 nem található. |
Dátum: | 23 Nov 2015 12:21 |
Utolsó módosítás: | 18 Szep 2023 11:01 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/1094 |
Actions (login required)
Tétel nézet |