Márk-Nemes, Andrea (2023) Észtország és Magyarország erdei iskoláinak komparatív bemutatása és elemzése. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.
PDF
Mark-Nemes-Andrea-SOE_EMK-szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom fő témája a digitalizációs lehetőségek az erdőpedagógiában. Vizsgálom Észtország és Magyarország történelmi hátterét 1989.-től napjainkig, majd bemutatom az erdőpedagógiai helyzetet komparatív módon. Kidolgozásra került a digitális elemeket tartalmazó erdőpedagógiai innovációm. Célom, hogy bebizonyítsam, a digitalizációs elemeknek helye van az erdőpedagógiában. Kutatási módszereim a megfigyelés, és a dokumentumelemzés, innovációm kipróbált. Hipotéziseim elemzése alapján az innovációm jó példa.
Magyar cím
Észtország és Magyarország erdei iskoláinak komparatív bemutatása és elemzése
Angol cím
Comparative presentation and analysis of forest schools in Estonia and Hungary
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Andrea Márk-Nemes |
Dátum: | 20 Jún 2023 07:22 |
Utolsó módosítás: | 11 Szep 2023 06:41 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10761 |
Actions (login required)
Tétel nézet |