Hanzséros, Mária (2023) A kísérlet, mint módszer szerepe a természettudományok oktatásában – 7-8. évfolyamot vizsgálva. Egyéb, Erdőmérnöki Kar.
PDF
HanzsérosMária-A kísérlet, mint módszer szerepe természettudományok oktatásában-szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a kísérlet, mint a tanulást segítő pedagógiai módszer megjelenik-e az oktatási gyakorlatban a természettudományok esetében. A kutatás célja volt felmérni, hogy a négy kiválasztott intézményben mennyire jelenik meg a kísérlet, mint módszer a 7-8. évfolyamos kémia, fizika és biológia oktatásban. A vizsgálathoz készült egy kérdőív, melyet a tanulók töltöttek ki és egy strukturált interjú, melyet az őket tanító pedagógusok egy részével vettem fel. A természettudományok oktatásában meg kell találni a megfelelő egyensúlyt, amiben helye van az osztálytermi szemléltetésnek éppúgy, mint a multimédiás tevékenységnek, nem megfeletkezve a hagyományos terepi foglalkozásokról.
Magyar cím
A kísérlet, mint módszer szerepe a természettudományok oktatásában – 7-8. évfolyamot vizsgálva
Angol cím
The role of the experiment as a method in the education of natural sciences - researching 7-8 grades
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
EMK - Erdő- és Természeti Erőforrás-gazdálkodási Intézet
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Mária Hanzséros |
Dátum: | 20 Jún 2023 07:34 |
Utolsó módosítás: | 08 Szep 2023 05:46 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10710 |
Actions (login required)
Tétel nézet |