Traditional Marketing Vs Modern Marketing In The Aspect of 8P Marketing Mix

Pólya, Csaba (2023) Traditional Marketing Vs Modern Marketing In The Aspect of 8P Marketing Mix. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-23_14.pdf] PDF
KBAN-23_14.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Hagyományos Marketing Vs Modern Marketing a 8P Marketing Mix Szempontjából

Angol cím

Traditional Marketing Vs Modern Marketing In The Aspect of 8P Marketing Mix

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

LKK - Közgazdasági és Nemzetközi Kapcsolatok Intézet

Szak

LKK - Nemzetközi gazdálkodás alapszak angol nyelven (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó, Zoltán
associate professor

Helyi kari azonosító

KBAN-23/14

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Csaba Pólya
Dátum: 18 Júl 2023 07:18
Utolsó módosítás: 18 Szep 2023 11:30
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10535

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet