Rajos, Dóra (2023) A szikvíz (szóda, szódavíz) „korszerűsítése” – Milyen marketingfogásokkal lehet a szikvizet újra a köztudatba hozni, túllépve a ’retro’ és ’hungarikum’ jelzőkön? MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KMAL-23_08.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
A szikvíz (szóda, szódavíz) „korszerűsítése” – Milyen marketingfogásokkal lehet a szikvizet újra a köztudatba hozni, túllépve a ’retro’ és ’hungarikum’ jelzőkön?
Angol cím
"MODERNIZATION" OF TRADITIONAL HUNGARIAN SODA WATER – WHAT KIND OF MARKETING SOLUTIONS CAN BE APPLIED IN ORDER TO RAISE THE PUBLIC CONSCIOUSNESS AGAIN, BEYOND THE SIGNS OF 'RETRO' AND 'HUNGARICUM'?
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Szak
LKK - Vállalkozásfejlesztés mesterszak (MA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KMAL-23/08
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Dóra Rajos |
Dátum: | 28 Feb 2024 06:47 |
Utolsó módosítás: | 28 Feb 2024 06:47 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10466 |
Actions (login required)
Tétel nézet |